22.23

Nyduschad, fortfarande sittandes i handduken sitter jag och beställer fler av mina favvo böcker! Janet Evanovich, vilken författare hon är! Böckerna om prisjägaren Stephanie Plum går inte att beskriva. Som såld från första minut! Har även beställt en trådlös mus till min laptop, det blir lite tjuvigt att spela gold rush och farmvill utan nån ordentlig mus!

Jobbet gick bra idag, dock lite små stressigt.Värma över välling i micron två gånger, då trodde jag att jag skulle krivera. Så har en viss person mage och stå och fråga varför jag inte kokar vatten först och häller på pulvret sedan, vad i hela friden tror hon att jag hade gjort? Tanken va ju bara at värma till vällingen innan det va dags att servera, men nejdå, endel är jävligt duktiga på att hitta fel och klaga. Och hur ofta hör man inte, "du får göra precis som du vill" och sen när man gör precis som man vill, då kommer dem "vi brukar inte göra så, jag hoppas det är okej o jag ändrar lite?" Det är tur att man har lite skinn på näsan och ställer ner foten när man tycker det är för mycket, annars vettifan!
Nåja, nog om det! Efter jobbet åkte jag till Moafis och åt lite smörgåstårta som Mikael hade gjort, mumma! Och Lina, du vet ju hur sugna vi var för några dagar sedan, den satt som pricken över i:et denna smörgås tårtan! :)
Efter smörgåstårtan åt vi lite bullar och spelade yatzi, sen körde jag Moa till Jessica som skulle göra hennes naglar. Jag åkte hem, slängde i en maskin disk i diskmaskinen (då min latsida tittade fram och sa till mig att "slänger du inte in disken i maskinen, kommer den ligga här i tre dagar till innan du får tummen ur och diskar den för hand", tacka gudarna för diskmaskin) Sen slängde jag mig direkt på sängen och slummrade till! Vid halv fem var det dags för träning. Det va mycket som skulle fixas innan Söndag, så mycket stoj och stimm blev det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0