<3

Träningen igår gick mycket bra, dock har jag ont i hela kroppen. Ovanligt va?! Efter träningen åkte jag hem till Charlotte där det blev smörgås och blåbärs soppa! Vi gick igenom dagordningen för dagens möte och snackade så klart om allt annat också!

Jobbet idag gick bra, fan vad jag hatar att gå upp tidigt på morgonen. Jobbade till 13, åkte hem, lagade mat, slängde mig på sängen och sov i två timmar! När jag vaknade trodde jag ta med fan att jag va död. Jisses, helt slut!!!!
Frida kom upp en sväng och tjabbade lite, lina lämnade sakerna jag hade beställt från gekås, dock såg bordstabletterna lite konstiga ut på mitt bord, då tabletterna var lite väl stora! :P Men men, så får det vara! :)

Mötet gick också bra, kalas. Snabbt och enkelt! :)

Imorgon har jag sovmorgon, vilket jag verkligen längtar efter! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0