?

Igår var en bra dag på jobbet. Dock blev den inte så bra när jag är på väg hem. Biler börjar hosta och puttra, fuck. Jag måste tanka. Jag typ hoppar med bilen till bensinstationen, grr! Väl hemma har batting lekt jävel, bara till att börja plocka saker. Igår var ingen bra kväll! Punkt slut!

Idag vaknade jag av att klockan ringde halv nio. Upp och hoppa, det va sjukhuset 10.40. Det gick som det brukar, inget har hänt. Återbesök och har det inte hänt ngt då, blir det antagligen OP. Körde inom ÖB när jag va färdig på sjukhuset, köpte lite kattmat, tvätt medel & sköljmedel. Det är helt klart min nya favvo butik!

Nu sitter jag och slappar i soffan, ska värma lite köttfärssås och koka lite pasta. Ikväll är det träning som gäller & efter det bjuder Charlotte på kvällsmat så ska vi prata om Styrelsemötet imorgon. Mitt första möte som ordförande. Hehe lite nervöst faktiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0