Myskalas!

Precis hemkommen från lina, jag va tvungen att ta bilen till henne. Det är ju så långt att gå, (två hus bort) Haha. Vi åt god pasta med pastasås och glodde på ensam mamma söker och en film hann vi också med. Mycket trevligt! :)

Nu halv ligger jag i soffan med datorn i knäet, det går någon konstig film på tvn och jag har tänt lite ljus för att hitta den rätta höst känslan. Tända ljus och mys i soffan är det bästa med hösten, dock sitter man ensam ikv? Rackarns. Kanske är det dags att ändra på de? Jo, varför inte. Vi får se! ;)

Imorgon är det måndag. Då ska jag försöka tvätta lite tror jag. Man kanske ska ta sig in till stan och köpa lite fönster lampor till vardagsrummet? Ja, det får bli nått att fundera på tills imorgon!

Nu ska jag gosa ner mig riktigt ordentligen, batting ligger på min mage och spinner, mys på allt ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0