Söndag

Helgen har bestått av jobb och ålagille. Igår begav jag mig till mjälahultsbyggdegård för att fira det årliga ålagillet! Mycket folk som vanligt och en otroligt bra stämning. Efter lite äcklig mat som luktar ål kom drickan fram och hej å hå, vilket ös. Gammeldans och full fart. Dock hade jag feber och kände mig inte riktigt kry, men med tillräckligt många cider i kroppen glömmer man lätt sådant. Frammåt tolv blev jag påminnd och det va dags att åka hem. Hade en förfärlig natt med 40 graders feber och frossa. Vaknade vid elva och kände mig inte som en ny människa. Åkte bort till pappa och åt middag, för att sedan åka hem till BJ och tillbringa lite tid tillsammans med mina vänner! :D

Kvällen ikväll blir hemma hos BJ, vem vet när man pallrar sig hemmåt inatt. Det blir ett mysterium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0